در دوره های قبلی انتخابات شاهد بودیم با وجود اعلام تحریم یا عدم تحریم انتخابات توسط گروه های فعال که از نظر حاکمیت برانداز نبودند و تریبون هم داشتند، اکثریت بلامنازع جامعه از محتوای این اطلاعیه ها بی خبر بودند.گاهی با استناد به اخبارکذب و شایعات توسط تنها رسانه های موجود یعنی رادیو تلویزیون ایران و تعدادی از جراید که هنوز تنها و پر مخاطب ترین رسانه در ایران هستند تصمیم اشتباه می گرفتند و این در حالی بود که با شروع دهه هفتاد روزنامههای اصلاح طلب و نشریات در حد و مقیاس قابل قبولی در طی سالهای بعد از انقلاب کار میشد و مخاطب چند درصدی را در جامعه پیدا کرده بود که خب به نسبت دهه شصت جالب توجه بود، اما در میزان مشارکت تاثیر بسازایی نداشت
بعد از انتخاب احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور، شاهد هستیم که همان معدود نشریات هم رو به بسته شدن میروند
اینترنت و وب
اینترنت، وب و وبلاگ نویسی هم با توجه به امکانات لازم، مخاطبان ناچیزی در داخل دارد که با اینترنت یا بدون آن هم اخبار و مسائل را دنبال میکنند. با در نظر گرفتن مشکلات خطوط تلفن و اینترنت ایران و بخصوص فیلترینگ، امکان اینگونه خبررسانی برای مخاطبان عام جامعه کمتر و کمتر میشود
رادیو و تلویزیون
از رادیو بیبیسی و امثال آن که بگذریم، رادیو و تلویزیونهای متعددی در سالهای اخیر شروع به کار کردهاند که یا خیلی خنثی کار میکنند یا به اخلاق و آداب رسانهای پایبند نیستند. استفاده از اخبار غیر موثق به هر دلیلی، تحلیلی کار کردن اخبار بهجای انعکاس اصل خبر و یا خارج شدن از چار چوبها به نظر من دلیل عدم موفقیت آنها در جذب مخاطب بوده است
با توجه به موارد فوق، فقدان رسانهای تاثیر گذار با تعداد مخاطب قابل قبول و بدور از جنجال و هیاهو های احتمالی که قابل دسترسی در هر قسمت از ایران باشد ، مورد نیاز است. نشریه آن لاین روز یکی از موفق ترین هاست. اماقابل قیاس با رادیو و یا تلویزیون نیست
بعد از انتخاب احمدی نژاد بعنوان رئیس جمهور، شاهد هستیم که همان معدود نشریات هم رو به بسته شدن میروند
اینترنت و وب
اینترنت، وب و وبلاگ نویسی هم با توجه به امکانات لازم، مخاطبان ناچیزی در داخل دارد که با اینترنت یا بدون آن هم اخبار و مسائل را دنبال میکنند. با در نظر گرفتن مشکلات خطوط تلفن و اینترنت ایران و بخصوص فیلترینگ، امکان اینگونه خبررسانی برای مخاطبان عام جامعه کمتر و کمتر میشود
رادیو و تلویزیون
از رادیو بیبیسی و امثال آن که بگذریم، رادیو و تلویزیونهای متعددی در سالهای اخیر شروع به کار کردهاند که یا خیلی خنثی کار میکنند یا به اخلاق و آداب رسانهای پایبند نیستند. استفاده از اخبار غیر موثق به هر دلیلی، تحلیلی کار کردن اخبار بهجای انعکاس اصل خبر و یا خارج شدن از چار چوبها به نظر من دلیل عدم موفقیت آنها در جذب مخاطب بوده است
با توجه به موارد فوق، فقدان رسانهای تاثیر گذار با تعداد مخاطب قابل قبول و بدور از جنجال و هیاهو های احتمالی که قابل دسترسی در هر قسمت از ایران باشد ، مورد نیاز است. نشریه آن لاین روز یکی از موفق ترین هاست. اماقابل قیاس با رادیو و یا تلویزیون نیست
آری، اینچنین است داداش من
آب را گل نکنیم
یه شورشی
در همين رابطه بخوانيد از سايت من و پالتالک