۲۲ آبان ۱۳۸۵

حسین درخشان و بحران ژئوپولیتیکی


قبل از هر چیزی فکر کنم، احتیاج به یه وان آب سرد داری بری توش بشینی بعد که کمی آمپرت اومد پائین بشینی یه بار مطلبتو ادیت کنی ببینی چی ازش در می آد بلکه من خواننده هم بتونم برات کامنتی مناسب بگذارم این متنی که تو نوشتی رفیق من، من نوعی رو یاد بیانیه های مریم رجوی می اندازه اگر بخواد برای قبل از بازداشت چیزی بنویسه .لطف کن بازنویسی کن، خوشحال می شم
در ضمن من فکر می کنم هر چی کمتر مسائل شخصی مربوط به دیگران رو کمتر تو مطالبت درج کنی( نه اینکه دشمن تراشی می کنی ، نه ) این که به دیگران هم اجازه ندی تا وارد حریم شخصی تو یا امثال من بشنداسلامی گری بد، اما به عنوان یه روشنفکر به عقاید دیگرانی احترام بگذار که نا خواسته و در طی قرن ها درگیر این تفکر شدند، و به زمانی طولانی لازم دارند تا از این مبحث خارج بشند یا به تعدیل برسند؛ شاید این حرف به مذاق خیلی ها خوش نیاد اما انقلاب اسلامی و روند سالهای بعد از انقلاب در روند تکاملی ما ایرانیان در مورد ذهنیت دینی تاثیر شگرفی داشته که شاید به نوعی یه جهش باشه که در کشورهای دیگر درگیر شاید به دهها سال زمان نیاز باشد تا به این حد برسند، با این قضیه که تاوان سنگینی دادیم تا به اینجا رسیدیم هم باید اشاره کرد، که دوستان شمشیر برام نکشند

یه شورشی از برزخ

مطالب مرتبط

روز، منصور اصانلو و من


روز و بازتاب، مهسا يوسفي و حسين درخشان

مستندات


باز هم در مورد روز آنلاین و قاضیانی که حد به گردن دارند و حد می زنند


به هورد ورسیون 4 خوش آمدید